سامانه جامع حسابداران

پایگاه اطلاع رسانی جامعه حسابداران

سامانه جامع حسابداران

پایگاه اطلاع رسانی جامعه حسابداران

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

در واحد حسابداری مواد، مواد وارد شده به انبار با توجه به اعلامیه ها و قبض های رسید مواد ابتدا در کارت حساب مواد ثبت می گردد سپس مواد صادر شده به خط تولید با توجه به حواله های انبار در کارت مذکور ثبت خواهد شد و در نهایت خلاصه گزارش مواد مصرف شده به واحد حسابداری صنعتی ارسال می گردد.

البته باید توجه داشته باشید که کارت حساب مواد به یکی از روشهای متداول ارزیابی پس از قیمت گذاری (fifo، lifo، میانگین) که در ادامه در ارتباط آنها بحث خواهیم تکمیل می شود. به یک نمونه کارت حساب مواد در صفحه بعد توجه کنید.

روش حسابداری مواد

لازم است در بحث روش حسابداری مواد به نکات زیر توجه داشته باشید.

مجید فضیلت

حق سنوات به عنوان پاداش پایان کار به آن دسته از کارگرانی داده می‌شود که سابقه یک ساله کاری دارند. اما پایه سنوات برای کارگاه‌هایی است که طرح طبقه بندی مشاغل دارند که پایه سنوات به حداقل حقوق آنها اضافه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حق سنوات به عنوان پاداش پایان کار به آن دسته از کارگرانی داده می‌شود که سابقه یک ساله کاری دارند. اما پایه سنوات برای کارگاه‌هایی است که طرح طبقه بندی مشاغل دارند که پایه سنوات به حداقل حقوق آنها اضافه می‌شود.

مجید فضیلت

جهت تسهیل در ارسال لیست حقوق و ودستمزد به اداره مالیات و بیمه تامین اجتماعی از طریق سامانه های زیر اقدام کنید:

سامانه ارسال مالیات بر درآمد حقوق و دستمزد

سامانه ارسال لیست بیمه حقوق و دستمزد

همچنین لینک های بالا در قسمت پیوندها ذخیره شده اند.

آدرس: اهواز - کیانپارس - چهارراه پهلوان - ساختمان بلاش آبادی.

تلفن مدیر دفتر:   09166024667
تلفن مدیر دفتر:   09357808001

مجید فضیلت

اکثر افراد و صاحبان کسب و کارهای کوچک در مورد قوانین مالیاتی اطلاعات دقیقی ندارند، درحالی‌که باید هرسال مالیات بپردازند. ازآنجاکه گردش مالی شریان اصلی و کلیدی هر فعالیت اقتصادی است ،اطلاع دقیق از قوانین مالیاتی و نحوه محاسبه آن‌ها برای کسانی که تصمیمات اقتصادی و تجاری خود را با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری انجام می‌دهند ضروری است. ما در این مقاله سعی داریم شما را با ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌ های مستقیم آشنا کنیم.

مجید فضیلت